Rasa sunyi dan sebak

Assalamualaikum..

Hemm, tak tahulah kebelakangan ni
sejak sakit ni rasa sebak lain macam
Macam attention sicker pun ye jugak

Rindu akhowat
padahal mabit lepas dah jumpa
walaupun tak berapa ramai sangat
yang attend mabit bulan 4 

Ex murrabi datang ziarah
rasa biasa,tak happy.

Entahlah..
Tak tahu kenapa dengan diri saya sekarang

Tak cukup kuat rasanya kebergantungan 
dengan Allah..

Touching dengan murrabi mungkin
sebab kak syu taknak layan
saya atau hantar saya pergi klinik

Masa usrah pun rasa krik-krik jee

I dont know why??
Rasa dah tak kuat
rasa nak nangis jee..

Selain nak nangis pada Allah
nak nangis pada siapa ni?
Siapa yang sudi bagi pinjam bahu pada saya?

Tiba-tiba rindu kat cikgu.
Cikguuu, saya rindu cikguuu

Tak tahu nak peluk siapa?
Semua busy,
Saya sunyi..

Buat chapter 1 thesis pun
mampu 10 pages jee

Entahlah..
Tak tahulahh..

Allah, berikan kekuatan iman dan jiwa
kepada saya.

Kuatkan iman dan jiwa saya
apabila diuji..

Besok juga 4/4/2016
hari lahir saya ke-23

Saya tak rasa apa-apa
Murrabi saya pun macam lupa.

Sedih memang sedih.

Tapi saya kena faham.
Murrabi sibuk.,

Takpelah. mana ada manusia sempurna

Hopefully semuanya
baik-baik sahaja

Semoga Allah mudahkan urusan hidup saya
sermoga Allah mudahkan urusan hidup orang-orang
yang saya sangat sayang..

Semoga Allah dengar rintihan saya.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

About My Doctor @ Dr Tina

DEFINISI USRAH

Protest