Terlalu Busy


Assalamualaikumm.. selamat malam..selamat beristirehat .Jom kita tadabbur ayat ini ye?

“Dan karena rahmat-Nya, Dia jadikan untukmu malam dan siang, supaya kamu beristirahat pada malam itu dan supaya kamu mencari sebahagian dari karunia-Nya (pada siang hari) dan agar kamu bersyukur kepada-Nya.” (QS. Al-Qashash:73).

Alhamdulillah kita masih diberi peluang lagi oleh Allah untuk bernafas, untuk menyedut oksigen yang percuma. Baiknya Allah kan? Baiklah jomlah kita bertasbih dulu tanda memuji kebesaran Allah dan mengucapkan Alhamdulillah tanda kita berterima kasih atas nikmat pemberiaan-Nya.

Hari ini saya nak cerita tentang busy.. seperti entry sebelumnya saya ada story pasal mama saya. Itu mama angkat saya.Even dia mama angkat saya tapi saya tetap anggap dia mama saya.

Ya Allah,saya terlalu rindu mama saya seperti mana saya pernah merindui ex murrabi saya. Tapi bila saya rindu mama, saya tak pernah nak doa.Hmm.Saya janji saya akan doa bila saya rindu mama. I not control my emotion mama.. (cry). Please yuni.. jangan kacau mama yee.

Sabar yuni..lagi tiga minggu lagi nak balik Shah Alam ni. Mama.. even Allah bagi saya kawan-kawan yang busy pun,entahlah maa, saya faham mama dan mereka ini busy tapi i need your attention. i want you listen my story. I wants  hug you mama.

Control your emotion yaa yuni..InshaAllah belajar bersabar yee. Janji after this jangan disturb mama again yaa.Doakan mama bila mama busy ye.Mama ingat jee yuni,tapi janji dengan mama after this jangan ganggu mama lagi.Doakan sahaja ye.Daie kena kuat.Mana boleh cengeng macam ni kan?

Okay mama. inshaAllah after this tak kacau mama lagi dah.sayang mama.sayang sangat.. *cry*.. Tolong faham mama busy.. Mama orang hebat.Orang hebat memang busy..

Baik.mama rehat ok?besok nak masuk office.meating lagi.. Selamat malam..Mimpi indah..

Assalamualaikum...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat

BANGGA HILANG DARA-remaja berusia 14 tahun buat pengakuan di internet terima kecaman ramai-METRO SABTU 4JUN 2011