Blog Aku Paling Simple by Afifi , Nanabo , Udin

salam kepada semua blogger khususnyer blogger tegar..Teruskan usaha murni anda menjadi warga blogger yang tegar..okays??tadi baru sahaja aku berjalan kat dunia blogger yang terdapat fb.Ada juga blog ini yang menganjurkan contest yang bertajuk blog aku paling simple..hadiahnyer pon menarik juga.so aku pon joinlah seba lama jugak la tak join contest nieh sebab yang pertama malaz tuh satu hal lagi satu line kat umah aku nieh manjang tak clear..tu jerk kudd??sebab lain pulak tahun depan aku nak exam STPM so sibuk dengan buku jerk la cuti-cuti nieh..kononnyer lah kan..hee..apa yang aku merepek nieh..okays..berbalik kepada contest nieh..aku rasa lah kan blog aku nieh tak kurang simplenyer..mata pon tak sakit..terima kasih banyak kepada penganjur yang buad contest nieh..aku ingin tag kan kepada blogger tegar antaranya ialah

kak nur syabella a.k.a kak bella dan dia nieh adalah merangkap cazen aku..

aimi najwa a.k.a wawa.yang nieh pula satu batch dengan aku

okays..bukti aku join contest ini adalah jeng jeng jeng tadaaa..kan aku dah cakap tadi.line kat umah aku nieh tak clear lah..hurm macam tak chance jerk nak menang.tapi tak pelah follower blog aku bertambah dah cukup bagus..heeee

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat