Atas Nama Cinta - UNIC


Assalamualaikum dunia,salam subuh..Alhamdulillah hari ini saya bangun awal pagi ini.Sempat qiam semua.Terima kasih ya Allah kerana menghidupkan saya pada hari ini. Semoga saya dapat menjalani hidup hari ini dengan rasa penuh syukur pada Mu Ya Allah.(Motivasi Dr Hidayah)

Atas nama cinta ini
merupakan sebuah lagu dari UNIC
Saya jatuh hati dengan lagu ini
masa saya naik kereta balik kerja
dengan Dr Hidayah

Kebetulan masa itu
lagu ini dimainkan di
corong radio.
Dan masa itu juga
Dr Hidayah tak jemu-jemu
bagi tazkirah
Dan sejak itu saya dah jatuh hati dengan lagu ini.

Bila dengar lagu ini kan
saya teringat moments
saya dengan DR.
Ya Allah rindunyaa...

Bila dengar ulang-ulang kali
Ya lagu ini sangat menyentuh hati
Dr selalu pesan,
kena selalu ingat kat Allah
Selalu doa kat Allah
Bantu mak nanti
Ya, saya rasa touching.

InshaAllah kan DR,
Moga Allah berkati kita semua kan?
Alhamdulillah.

Terima kasih untuk segalanya Allah
Bagi saya pinjam Dr Hidayah

Dr hanya perantara antara saya dengan Allah kan?
Ya saya perlu berterima kasih dengan Allah
sebab Allah itu Maha Pemurah
Bagi saya pinjam orang baik-baik
Walaupun sekejap tapi
bagi saya ini merupakan hadiah paling best.

Ya saya percaya
semuanya ada hikmah
kenapa Allah bagi pinjam kejap sahaja.

Allah tahu apa yang terbaik buat saya
Jadi sentiasa sangka baik dengan Allah.

Jom kita hayati lirik lagu ini sama-sama
Nak nyanyi pun boleh..hehehe

InshaAllah lagu ini merupakan semangat saya
bila saya sedang jatuh.
Yuni kuat kan,nak jadi macam Dr Hidayah kan?
Yeayy... start from this today
Kena qawiy yaa..kena rajin taww.
Kena banyak doa kat Allah



Tika mata di uji manisnya senyuman
Terpamit rasa menuju harapan
Dan seketika terlontar ke dunia khayalan
Hingga terlupa singgah perjalanan
Tersedar aku dari terlena
Dibuai lembut belaian cinta

Rela aku pendamkan impian yang tersimpan
Enggan ku keasyikkan
Ku sangka keindahannya merampas rasa cinta
Pada Dia yang lebih sempurna

Bukan mudah bernafas dalam jiwa hamba
Dan ku cuba menghindarkan pesona maya
Ternyata bukannya ku hadapinya
Andai bukannya menghukum mereka

Di atas nama cinta pada yang selayaknya
Ku nafikan yang fana
Moga dalam hitungan setiap pengorbanan
Agar disuluh cahya redhaNya

Biar sendiri hingga hujung nyawa
Asal tak sepi dari kasihNya
Kerna sesungguhnya hakikat cinta
Hanya Dia yang Esa

Di atas nama cinta pada yang selayaknya
Ku nafikan yang fana
Moga dalam hitungan setiap pengorbanan
Agar disuluh redhaNya

Serahkah hati ini dengan cinta hakikiki
Sehingga kurasai nikmatNya syurgaNya cintaNya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

About My Doctor @ Dr Tina

Masih Blur

DEFINISI USRAH