Give Me A STRENGH YA Allah



Bismillah...

Ya tuhan hari ini saya diuji dengan ujian yang agak sedikit. Seorang pensyarah menjatuhkan air muka seorang pelajar di hadapan pelajar kelasnya gara-gara gagal menjawab soalan yang dikemukakan.Saya ambil langkah selamat iaitu berdiam diri sahaja. Tarbiyah mengajar saya menjadi lebih kuat dan sabar.Simpati sangat dengan orang yang macam ini.

Ya Allah bagilah saya kekuatan ya Allah
Bagilah saya kekuatan untuk memaafkan dia Ya Allah

Dalam surah al- ankabut ayat ke-2
Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan hanya dengan mengatakan "Kami telah beriman, dan mereka tidak diuji.

Dear Allah :
Please give me strengh ya Allah in my life.

Hopefully i will complete my degree thesis.

Dr Hidayah : I miss you so much,I also miss you your tazkirah,motivation. I hopes you also pray for me.
Mother : please pray for me always my mum.

My Lecturer : I will forgive u. I always pray hopefully you will change your akhlak,attitude. May Allah bless and grand you always.Tq


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

BANGGA HILANG DARA-remaja berusia 14 tahun buat pengakuan di internet terima kecaman ramai-METRO SABTU 4JUN 2011

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat