Proposal Endorse


Alhamdulillah finally endorse jugak proposal.

Pening jugak fikir tentang proposal sebenarnya

sejak sem lepas fikir

Dan SV dok asyik push nak proposal

Tapi tak faham

apa yang madam nak.

Sampai terbawa-bawa pergi mukhayam

Masa mukhayam pula 

jatuh dan injured 

masa tengah jatuh

Nangis pun sebab risau sebenarnya

Sebab minggu ini memang busy

jumpa supervisor semua kan?

Sangatlah risau

Alhamdulillah..

Doktor bagi cuti seminggu

work hard betulkan proposal

Subhanallah,mudah jee kerja

Laju jee menaip

idea datang mencurah-curah

Takde stuck pun

Betul lah kan

Setiap yang berlaku pasti ada hikmah

Kena bersangka baik sebenarnya

Yuni..fikir positive yaa

nak sihat kan

Sebelum masuk sem 5

Memang takut gila dengan subject ni

Then awal sem pergi ACIS

jumpa Dr CT sebab nak tunjuk pada dr

Course outline

Dr ct kata : alah senang jelah.just awak ikut je flow dalam ni

InshaAllah thesis awak akan siap.

Bila sakit ni kan

Ada jerk part lain

Allah nak mudahkan.

Kepada supervisor Madam Aina :

Terima kasih madam sebab banyak bantu,bagi tunjuk ajar

Bila jumpa madam haritu Ya ampun datang semangat

nak membuat.

Terima kasih madam sebab sudi terima saya

sebagai students thesis under madam

Jzkk kepada akhowat sebab menjaga saya dengan kasih sayang

Layanan yang saya tak pernah dapat

first time dapat layanan terbaik macamtu

alahai.. touching kot??

Sebaik-baik hadiah yang Allah kasi pada saya

sebab saya perlukan akhowat

untuk tempat bermanja..

tempat kasih sayang

tempat perhatian..

Alhamdulillah.. Allah dah bagi..

Macam mana tak sayang

Mestilah saya sayang..



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat

BANGGA HILANG DARA-remaja berusia 14 tahun buat pengakuan di internet terima kecaman ramai-METRO SABTU 4JUN 2011