Touching Word


Bila dibaca dengan mata hati
Ya kata-kata ini benar-benar ikhlas
kata-kata maaf dari MakCik Ju

Akhowat,
Tak pernah tak buat saya touching
Dengan kata-kata sahaja
Alahai saya boleh menangis

Masa lepas game war
Fasi decided nak ambil gambar ramai-ramai

Jadinya saya ni
Nak semua akhowat ada dalam gambar
Dan jerit panggil nama makcik-makcik

Siap tanya
MakCik Asma mana?
Makcik Ju mana?
Makcik Noreza mana?

Semuanya mana??

Mereka tengok saya happy masa ni
Gelak-gelak jerit-jerit
satu banglo Dr Siti boleh dengar
bila saya jerit

Masa saya jatuh pun
saya jerit dan macam gelak

Jadinya mereka lambat bertindak
Bila mereka tengok betul-betul
Lama saya nangis
Baru mereka
bagi bantuan awal.

Saya tak salahkan makcik Ju
Saya yang salah

Nak sangat attention dari akhowat
Cari penyakit.

Doakan saya cepat sembuh ya.

Kak Ismah nak datang visit wekend ni
sebab nak bagi roti sarang lebah

Kak Cida janji nak bawa pergi jalan-jalan
di Aeon Shah Alam.

Hopefully bila akhowat datang visit
saya jadi semangat
nak elok.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat

BANGGA HILANG DARA-remaja berusia 14 tahun buat pengakuan di internet terima kecaman ramai-METRO SABTU 4JUN 2011