Mukhayam IPT dan Belia Shah Alam.

Assalamualaikum..
Excited sangat saya nak share pasal mukhayam

Tengok blog Dr Hidayah
Dia story macan-macam
so jadi bersemangat nak update/

18-20/3/2016 Ikram Shah Alam dibawah IPT dan belia mengadakan wasilah bulanan iaitu mukhayam.Dah lama nak buat then asyik postpone sebab kekangan masa sebenarnya sebab semua orang ada komitmen kan? Alhamdulillah rancang punya rancang Allah mudahkan.

Kali ni ketua mas'ulah program MakCik Asma work hard nak buat kat luar. Nipun sebab saya yang beria2 nak buat diluar. Jadi makcik mencari tempat yang sesuai untuk IPT.Tak nak cerita perjalanan masa program. Tapi saya nak sharing tentang saya injurd dan akhowat shah alam kesayangan saya.


Antara aktiviti yang disusun oleh mas'ulah.

Lepas habis game perang sesi bergambar.

Masa ni saya happy lagi,panggil makcik asma,makcik ju,makcik fizah,makcik norezan ambil gambar dengan kami.

Lepas habis sesi bergambar,sesi kutip sampah kawasan banglo ni.

Ada pool tu kan, saya pergi jump dari pool ke tanah. Konon-konon nak jadi superman lah kan?

Saya expect saya akan lepas dari root pokok tu. Kaki kanan dah injurd sebab cagu.

Jadinya kumpul kudrat guna kaki kanan untuk jadi superman.

Then saya jatuh ke atas tanah dalam keadaan menangkup,kepala letak atas tanah

kemudian saya collapse.Masa tu tak sedar.

Saya menjerit dan menangis. Akhowat ingat saya main-main sebab tengok saya jatuh pun

tak logik boleh luka apa semua.

Bila saya jerit,nangis baru akhowat datang kerumum.

Akhowat dari medic MSU tolong letakkan ais kat kai

Makcik Asma tengok kaki saya,dah bengkak.

Makcik Ju,Makcik Asma,Makcik Fiezah decided nak bawa pergi klinik

saya nangis lagi kuat

Makcik ju : Kenapa yuni nangis ni? Yuni takut ke? Dr siti ni pun akhowat kita.

Masa tu boleh calm sikid.

So ramai akhowat yang tolong papah saya dan angkat masuk kereta MakCik Asma.

Dalam kereta, saya mengamuk,hentak-hentak kepala kat kerusi sebab sakit kan?

Series,masa tu tak fikir apa,nangis dan nangis.

Murrabi pun ikut hantar pergi klinik.

Sampai klinik,mengamuk juga,sebab tak boleh nak jalan,turun dari kereta

Okay (mata masuk habuk)

Dr Siti keluar dari klinik,bagi pin killer then balut kaki.

Dr siti pujuk janganlah nangis. kena kuat.

Allahuakbar, saya menjadi sebak tengok akhowat melayan saya

dengan sabar,

Belum lagi masuk part saya menangis tidur atas sofa sebab tak selesa

Nangis lagi.

Yang ni murabbi pujuk.sampai dia tanya awak nak apa?

Nak je jawab nak kasih sayang :P

Masyaallah ,saya begitu merinduinya

Mukhayam ini saya tak boleh lupa sampai bila-bila

Doakan kaki saya cepat sembuh yaa?


Sebelum memulakan perang kami bersolat asar di padang


Group Al Fateh yang sporting,degil,main phone. Kena denda dengan fasi.hahaha

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

DEFINISI USRAH

Antara Tips-tips untuk kurus secara Sihat